FAQ, czyli naczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów.
Poniżej znajdziesz nasze odpowiedzi na naczęściej zadawane pytania klientów sklepu Fenii.pl
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 0 zł do kilkunastu złotych.
Przy zakupie powyżej 449 zł przesyłka wynosi 0 zł
Czy mogę liczyć na rabat przy składaniu zamówienia?
Tak, każdy klient który zapisze się do naszego newsletter otrzyma kod rabatowy -40 zł na zakupy. Kody często też pojawiają się na naszym profilu na Facebooku. Ponadto stali klienci którzy dokonają rejestracji w sklepie, w przyszłości będą otrzymywać kody rabatowe.
Jak zapłacić za zamówienie w sklepie Fenii.pl ?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Zwykły przelew na konto bankowe 93 2530 0008 2052 1045 8428 0001 (Nest Bank),
- płatność za pobraniem (płatność kurierowi w dniu dostawy),
- płatność elektroniczna (przelew on-line) poprzez bank lub kartę kredytową.
Czy dokonując rejestracji w sklepie będę dostawała e-maile reklamowe?
Jeśli nie zaznaczyłaś „boxa”, ze wyrażasz taką zgodę to NIE. Podany e-mail służy jedynie do przesyłania informacji o zrealizowanych zamówieniach klienta i otrzymaniu np. informacji o nr listu przewozowego Twojej przesyłki. Żadne informacje poza automatycznymi komunikatami o stanie Twojego zamówienia nie się rozsyłane.
Ważne: Jeśli chcesz dostawać rabaty i mieć informację o najnowszych promocjach i trendach - zapisz się na nasz newsletter.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 733 81 71 61
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu jego wysłania. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 000 00 00 00
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 000 00 00 00
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Oczywiście, że TAK, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Jeśli chcesz dokonać zwrotu zapytaj obsługę sklepu o adres do wysyłki zwracanego towaru e-mail: biuro@fenii.pl lub nr telefonu +48 000 00 00 00
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Niestety nie posiadamy takiej formy doręczenia towaru. Jest to uwarunkowane kilkoma czynnikami z których najważniejszy jest ten że cały towar znajduje się w różnych magazynach i nie zawsze w miejscu prowadzenia działalności. Dodatkowa obsługa stacjonarna sprzedaży opóźniałaby znacząco wysyłkę zamówień składanych przez internet – a tych mamy sporo
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak sprawdzić dostępność produktów?
W sklepie Fenii.pl prezentujemy tylko produkty które są dostępne. Jeśli pod rozmiarem danego modelu widnieje napis „ostatnie sztuki” oznacza to, że to ostatni model w danym rozmiarze i za chwilę może zniknąć z naszej oferty.
Jeśli zależy Ci na jakim modelu a nie ma go na stanie magazynowym skontaktuj się z nami:
biuro@fenii.pl lub pod numerem telefonu +48 000 00 00 00 a postaramy się go zamówić jak najszybciej u producenta
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.