Łatwy i szybki zwrot w czterech prostych korkach

Nie trafiłaś z rozmiarem? Pasuje Ci inny krój czy też inny kolor? Nie ma problemu. Możesz odesłać towar w ciągu 14 dni.

Zwrot towaru:

Krok 1.

Wypełnij formularz zwrotu

Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy(obsługa sklepu udostępnia wzór formularza), jednak nie jest to obowiązkowe i może to być własnoręcznie sporządzone oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne aby na formularzu wskazany był rachunek na który ma nastąpić zwrot należności.

Krok 2.

Spakuj towar

Zapakuj starannie zapakuj towar, aby nie uległ zniszczeniu lub zabrudzeniu w trakcie transportu. Zapytaj obsługę sklepu o adres do kierowania zwrotu.

Ważne: Pamiętaj nie wysyłaj paczki za pobraniem (płatności przy odbierze) i nie kieruj wysyłki na inny adres niż ten, który otrzymasz od obsługi sklepu, gdyż takie paczki nie będą przyjmowane.

Krok 3.

Nadaj do nas paczkę.

W przypadku przesyłki kurierski lub przesyłki pocztowej priorytetowej czas dostawy to około 24 godzin, jednak zdarza się, że dostawa trwa znaczeni dłużej, dlatego zachowaj potwierdzenia nadania przesyłki.

Krok 4.

Odbierz pieniądze.

W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze na wskazane przez Ciebie konto. Jednak dla Twojej wygody dołożymy wszelkich starań, aby pieniądze zwrócić jak najszybciej.

Ważne: Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki producenta.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@fenii.pl lub telefonicznie: + 733 81 71 61. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot.

Reklamacje:

W celu zgłaszanie reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

1. Wypełnij formularz reklamacyjny, który otrzymasz od obsługi sklepu. Prosimy o kontakt mailowy biuro@fenii.pl lub telefoniczny 733 81 71 61. 

2. Formularz wyślij:

a)      pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy tj. EFEKTER spółka z o.o., ul. Bagienna 28, 23-400 Biłgoraj (z zalecanym dopiskiem „Reklamacja”, przy czym dopisek ten nie jest obowiązkowy),

b)      za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fenii.pl (z zalecanym tematem wiadomości: „Reklamacja”, przy czym powyższy temat wiadomości nie jest obowiązkowy),


3. Na reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni. Jednak dla Twojej wygody i dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na reklamację najszybciej jak to możliwe. 

Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, jednak traci uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu w przypadku jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Ważne: Do reklamowanego produktu konieczne jest dołączenie paragonu zakupu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@fenii.pl lub telefonicznie: + 733 81 71 61. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.